Sunday, 27 May 2012

Trip to Wonderland: Food and Family

Assalamualaikum


hi rakan-rakan yang chantik dan kachak. Selamat petang! Hari ini aku nak cerita trip aku ke Wonderland.fuyoooh... Sila faham, cerita ni tak ada kait mengait langsung pun dengan kisah dongeng Alice in Wonderland. Tidak ada arnab yang boleh bercakap mahupun Johnny Depp (versi filem). sobsob. 
 ok la, berbalik kepada tajuk, me in Wonderland? wow. Hapew ingat kat Johor tak ada Wonderland ke? Lagi best daripada yang kat oversea dan yang kat Melaka tu taw. siyes! paling penting Wonderland ni free. Macam tak percaya kan? aku pun tak percaya dengan entry ni.huahaha. aku tak suruh korang percaya pun. ;P

aiyoo..jangan marah ye. kiss sikit. muah! atoto..

27hb hari tu kami sekeluarga pergi breakfast di Tasik Y. Ala, tu boleh dikira Wonderland juga la. Tak tahu Tasik Y? tak pe. google je. hehe. biasa kalau awal pagi ramai yang ber'tai chi'. tak jumpa plark pagi tu. al maklum, orang bersenam, aku pergi melantak. hah. lantak kau. 

wokeyh..kecik benor gambar ni aku edit. haiyo. apa pun mama and ayah pandai posing. dan mereka sangat comel bergambar berdua macam tu. jeles. ha.cantikkan Wonderland nya?hehe. tu lah hang tak caya.


 
perkenalkan yang kiri tu adik aku. kitorang tengah practise nyanyi lagu "buai laju-laju" konon nak berlakon "Bawang Putih, Bawang Merah" minggu depan.hehe.


kemain adik aku ni gelakkan kitorang main buai. jeles letuw terlebih had berat nak join sama-sama. haha.


ni paling aku suka. dah lama tak main jongkang-jongket. ni namanya lepas gian. hai..serupa macam kanak-kanak pun ada. nasib baik tak ramai budak.


habis suda cerita. 
oklah. selamat menikmati cuti anak-anak sekolah semua. 
jangan lupa buat kerja sekolah taw! fikir positif, makin banyak homework cikgu bagi, sebenarnya cikgu-cikgu tu sayang kat kita. uhuk. :')
mana yang ada kelas tambahan tu jangan buat-buat lupa plark. huhu.



p/s: tahun akhir yang harus dinikmati sebagai budak sekolah.sobsob. :'(



terima kasih sudi baca

No comments:

Post a Comment